vineri, 14 august 2020

Crucea Alba,Grota lui Serban,in Muntii Cernei(Domogled),2.07.2020

Un traseu frumos,spectaculos pana la Grota lui Serban,pana unde am urcat eu.Stiam ca urmeaza o portiune grea Poteca Pisicii si mai sus vf.Domogledul Mic si Mare dar pe caldura aceea naucitoare am preferat sa ajung doar la Grota lui Serban si apoi am coborat la Crucea Alba,unde am facut un popas de cateva ore la o masa cu bancute,un loc superb deasupra Crucii Albe,timp in care Viorica si Marius au urcat pe vf.Domogletul Mic si Mare.Destul de dificil urcusul de la Crucea Alba la Grota lui Serban.Am intrat in pestera,aveam frontala,am fotografiat,filmat,am stat inauntru pana m-am racorit cam prea mult,apoi am coborat la bancuta de la Crucea Alba.Aici era umbra,adia si vantul,doar tantarii incepusera sa ma atace.Dupa vreo doua ore de leneveala am coborat incet cu tantarii dupa mine,nu am prins viteza sa nu-i pierd!:))))Tot speram sa ma ajunga din urma Viorica si Marius ...Am ajuns la masina in sosea,dupa vreo ora si ceva au venit si ei,obositi,uzi leoarca din cauza caldurii,insetati,ramasesera fara apa,ce mai,decand merg cu ei pe munte nu i-am vazut in starea in care erau acum.Traseul a fost solicitant mai ales pe Poteca Pisicii,ajunsi pe vf.Domogledul Mare au fost dezamagiti ca nu au gasit varful marcat cu un indicator,ceva...iar caldura mare le-a inzecit efortul ! Am facut o alegere buna ca nu m-am angajat in a parcurge acea portiune a traseului, astfel ca tura a fost o placere,altfel devenea un calvar!Cate-o odata e bine sa-ti asculti instinctul interior si sa actionezi in functie de ce-ti transmite!














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...