joi, 20 august 2020

Muntii Macinului(Caramalau si Vraju)23.07.2020

La Macin am campat doua nopti in padurea de langa Manastirea Izvorul Tamaduirii.Loc frumos de cort dar cu multi tantari,seara si nu numai dadeau atacul ca trebuia sa ma ascund in cort.A doua zi am urcat pe la izvor pe Varful Caramalau,varful cu cruce.Am reusit sa ajung sus pe varf langa cruce,nu-i deloc usor.De aici am urcat pe Vf.Vraju,carei denumire nu o pot tine minte.Daca stiam ca inainte pe creasta in coborare ajung la Sfinxul dobrogean mergeam inainte.Dar daca nu am stiut am coborat pe la alte doua varfuri mai joase, la cort.Caldura sufocanta vara asta,dar aici si mai si,dar am avut noroc de o zi cu nori si vant,doar dupa masa s-au mai imprastiat norii.Cu toate ca am ajuns aici in plina vara ,plina arsita,am gasit totusi flori deosebit de frumoase si interesante!Dimineata plec spre Greci unde voi urca pe Tutuiatu.





 Varful Caramalau
 Dianthus nardiformis






 Nigella arvensis
 Heliotropium sp.



 Silene compacta
 Helichrysum arenarium



 Xeranthemum annuum
































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...