vineri, 14 august 2020

Inelet,Muntii Cernei,4.07.2020

Am cautat si noi intrarea si scarile de lemn care duc in catunul izolat din Muntii Cernei,Inelet.Le-am gasit la coborarea din Cheile Tamnei fiind in apropiere,asa ca a doua zi de dimineata parasim camparea,achitam datoria proprietarului si cand sa plecam constatam ca Mita(pisicuta) lipseste.Am pierdut timp cautand-o prin zona dar degeaba.In final am plecat spre Inelet,pe drum ne mai gandeam ce si cum sa facem cu Mita.Eu si Viorica am ramas la intrare in traseu iar Marius s-a intors la locul de campare,gandind ca poate a venit Mita si ne cauta cu disperare.Eu cu Viorica urcam scarile de lemn,apoi intr-o poiana gasim ciresii pline de fructe coapte asa ca avem de lucru.Caldura mare,muste multe,vegetatie abundenta,poiana plina de flori.Culeg sunatoare.Viorica urca mai sus pana la bisericuta.Eu ma asez la umbra si apoi soseste si Marius.O gasise pe Mita la o casa din apropiere.Vine si Viorica ,apoi plecam pe Valea Cernei in sus spre Cerna Sat unde vom cauta Cheile Corcoaia si vom urca pana la lacul Iovanu.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...