luni, 10 august 2020

Cheile Ponicovei/Pestera Ponicova,29.06.2020

Dupa o noapte linistita,doar noi eram acolo,dimineata ne-am indreptat spre Pestera Ponicova care era la doi pasi de noi.Am campat la intrare in chei.Am parcurs cheile rapid,sunt scurte.Am coborat pe o scara de lemn bine fixata in partea inferioara a cheilor de unde se ajunge in pestera.Dupa cativa metri am dat de niste piese de masina, parti componente ale unui motor.Mare ne-a fost mirarea si mai mare cand mai incolo zacea turtita o masina.Masina era acolo cazuta in 2018 cum am aflat pe net ,cazuta din soseaua ce trece pe deasupra cheilor de la o inaltime apreciabila.De coborat in pestera nu am riscat.Era o creanga subtire de care te puteai agata,poate coborarea era usoara dar ne-am temut ca nu mai putem urca,asa ca a ramas s-o privim de sus.Acolo,candva era o scara de lemn,dupa niste imagini de pe net.Acea scara nu mai este,in locul ei a aparut un bat subtire de care nu stiu cum te-ai putea ajuta.Paraul ce strabate Cheile Ponicovei ,curge prin pestera in Dunare.Locul de iesire e spectaculos si se poate vedea dintr-o ambarcatiune navigand pe Dunare.De aici plecam pe la orele pranzului pe Ciucaru Mic.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...