joi, 20 august 2020

Muntii Macinului(Varful Tutuiatu),24.07.2020

Dupa Pricopan am ajuns la Greci si am urcat pe cel mai inalt varf din Muntii Macinului,pe Varful Tutuiatu,467 m.In 2016 am urcat doar pe Varful Cavalu,ne era prea cald si lene sa mai urcam si pe Tutuiatu.Atunci coborand pe la Fantana Talienilor am dat de doua broaste testoase uriase.De data asta nu am vazut neam de testoasa aici,izvorul e secat,totul e uscat ,nici urma de testoase.Am urcat pe o caldura mare,am fortat urcarea in timp record iar cand am ajuns pe varf a venit ploaia.O ploaie torentiala de circa o ora,care m-a racorit de-a binelea.Am stat sub un stejar pana s-a oprit apoi am coborat pe alt drum,prin cariera veche.In coborare am gasit palcuri de bujori,binenteles acum erau aproape uscati.De aici am plecat spre Iacobdeal,unde spre marea surpriza am dat peste o campare amenajata pe malul lacului unde pentru un loc de cort se percepe 50 lei.In 2016 nu era aceasta campare,am campat nestingheriti de nimeni,eram doar noi si popandaii.Daca stiam nici nu mai urcam acolo.Am campat pe o tarla mai jos pe o miriste, deoarece se lasa seara.A doua zi am plecat spre Cheile Dobrogei.



Greci
La Fantana Talienilor

Varful Cavalu
Ultima panta spre vf.Tutuiatu
Cavalu

Varful Ghinaltu cu a sa cariera veche si drumul pe care voi cobori.
Cavalu


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...