joi, 13 august 2020

In Muntii Cernei la Foisorul Ciorici,Rosu,Grota cu Aburi si Izvorul lui Munk,1.07.2020

Traseul pleaca de langa Hotel Roman si se face in circuit.Imediat ajungem la Grota Hotilor (in postarea anterioara) apoi urcam la niste stanci la Foisorul Ciorici.De aici avem o frumoasa priveliste spre Baile Herculane,Valea Cernei si Muntii Mehedinti.Urcam apoi sustinut o panta spre Foisorul Rosu sau Foisorul lui Sisi(aici venea Sisi pentru relaxare).De aici vom cobori inapoi spre Foisorul Ciorici dar pana a ajunge la el vom urma o poteca la stanga in coborare si vom ajunge la Grota cu Aburi.Stiam ca e inchisa in urma tragediei cu cativa ani in urma cand au murit doi speologi aici ,dar am gasit-o deschisa spre surprinderea mea.Va pot spune ca e foarte periculoasa,emana aburi fierbinti si toxici.Marius chiar s-a urcat in cavitatea ei iar noi strigam disperate sa coboare.Se vad aburii iesind din cavitatea ei,iar aerul devine irespirabil.De aici urcam iar in traseu,din care coboram destul pana ajungem la bifurcatia cu alt traseu care ne duce la Foisorul Galben apoi la Izvorul lui Munk unde ne racorim in apa rece a acestuia.De aici in scurt timp ajungem in Baile Herculane fix la Izvorul Diana 3.Apoi o luam la pas prin statiune sub soarele dogoritor pana la masina la Hotel Roman.


 Foisorul Ciorici





 Foisorul Rosu

 Valea Cernei ce separa Muntii Cernei(stg) de Muntii Mehedinti (dreapta).

 Muntii Mehedinti peste Valea Cernei.

 Stanci la Foisorul Rosu
 Baile Herculane




 Grota cu Aburi



 Foisorul Galben





 Izvorul lui Munk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...