vineri, 14 august 2020

Cheile Tamnei-Crovul Mare (Muntii Mehedinti),3.07.2020

Noaptea dinaintea turei plouasera mult.Dimineata norii s-au imprastiat si caldura a revenit in forta de asta data cu multa umiditate in aer abia ca se mai putea respira.Am plecat in traseu de dimineata ca de obicei.Prin padure era noroi,alunecam.Am traversat cateva poienite cu iarba inalta plina de apa,poteca nu se vedea din iarba asa ca ne-am udat pana la brau, chiar din prima parte a traseului.Am ajuns la un izvor amenajat unde ne-am racorit si am luat apa.Iar urcus sustinut prin padure,nu e un traseu prea lejer.In final iesim din padure si intram intr-o poiana mare cu iarba inalta de nu ne mai vedeam unul cu altul,poteca nu se mai vedea prin iarba,iarba uda de la ploaie...Nu mai vedeam niciun marcaj.Viorica inainteaza si gaseste pe un copac marcajul.Ne luam dupa ea prin iarba inalta.Marius in urma mea nici ca il mai vedeam.Pana am traversat poiana eram ca niste soareci plouati;curgea apa din noi,inclusiv chilotii ne erau uzi.Am urcat iar prin padure si am ajuns la niste stanci,un frumos loc de belvedere.Soarele batea cu putere,ne-am dezbracat si ne-am pus hainele la uscat.Apoi am intrat in chei urcand spre Crovul Mare.Cheile sunt spectaculoase cu pereti stancosi pe care se profileaza pinii negrii de banat,specifici locului.Crovul Mare ne-a incantat privirile.Un loc mirific unde as vrea sa revin.Am stat cam mult aici,nu vroiam sa mai plec! Apoi am facut cale-ntoarsa la vale,tot prin iarba inalta care acum nu mai era uda ca azi dimineata.Am coborat la masina si in drum spre campare ne-am oprit sa inspectam locul pe unde vom trece maine Cerna in drum spre Inelet.Traseele sunt aproape unul de altul doar ca sunt in parti opuse,Cheile Tamnei in Muntii Mehedinti iar Inelet in Muntii Cernei.


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...