luni, 10 august 2020

Podul Natural de la Ponoare,27.06.2020

 Si am ajuns si la Ponoare unde cautam Podul Natural,pod care e usor de gasit deoarece trece soseau pe el .Am ajuns pe o caldura mare,asa ca ne-am mai racorit in pestera de langa pod, cat si la umbra podului.La coborarea sub pod pe potecuta, venea spre noi un pui de vulpe,flamand.S-a intors din drum si a disparut in tufe.Am urcat pe deal sa vedem lapiezurile.Interesante,dar caldura sufocanta ne-a tinut putin acolo desi era foarte frumos sus pe deal.Am coborat la masina si am plecat mai departe spre Turnu Severin.






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...