joi, 20 august 2020

Lacul Iovanu,Muntii Cernei,4.07.2020

Imi doream mult sa ajung aici,ajunsesem pana la baraj cu zeci de ani in urma,pe cand era in constructie,imi amintesc ca am urcat intr-o seara cu o Dacia 1300,eram in vacanta pe langa Cerna Sat cu cortul.Si Viorica si Marius nu au ezitat o clipa sa mergem cu toate ca auzisem ca drumul ar fi foarte afectat,deteriorat, in decursul anilor.Aici la darea in folosinta a barajului,drumul a fost betonat,dar in zeci de ani s-a deteriorat si nu a mai fost reparat.Dacia Logan a facut fata cu brio drumului cu gropi si aluviuni pe alocuri.Pacat ca nu se poate circula normal pe acest drum,peisajele sunt superbe si pe aici se ajunge in Retezatul mic prin Campusel.Dupa ce ne-am delectat cu frumusetea locului am coborat in Cerna Sat apoi am iesit din Valea Cernei pe 67D spre Godeanu sub Vf.lui Stan, cel mai inalt varf al Muntilor Mehedinti, pe care vom urca a doua zi.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...