sâmbătă, 18 noiembrie 2023

Narcisele de la Negrileasa,18.05.2023

De la Detunata Goala ne-am intors in Bucium iar de aici am plecat spre Negrileasa trecand prin satul Poieni .De aici am urcat pe Valea Negrileasa pe drum forestier,bunicel,pana sus in Poiana Negrileasa.Aici erau amenajate scena si locuri pentru tarabe,urma Festivalul Narciselor .Am trecut pe langa Cabana Negrileasa si apoi pe un drum brazdat de atv uri am ajuns pe pantele cu narcise.Nu erau prea multe inflorite,probabil in cateva zile era perioada de maxima inflorire chiar de festival.

La intoarcere ne-am oprit in satul Poieni unde am vrut sa vizitam Muzeul Buciumanilor dar era inchis.Aici am observat palcuri de narcise prin gradinile localnicilor care cresc in mod spontan,ce dau locului un farmec aparte!Apoi am trecut prin Abrud,Campeni,am tot cautat un loc de campare insa fara succes si asa am ajuns in Pasul Vulcan-Buces ,am iesit din Alba si am intrat in Hunedoara.Nu am gasit loc de campare,am fi mai ramas cateva zile prin judetul Hunedoara ,a inceput si o ploaie torentiala asa ca am ajuns in acea noapte acasa in Brasov la ora 3.Bine am facut ca au inceput ploile in toata tara,ploi torentiale ce au provocat inundatii.De fapt tot circuitul prin tara a fost sub amenintarea ploii.Ne mai ploua noaptea cand si cand,ne-a batut vantul puternic , ziua se cam opreau ploile si asa ne-am vazut de drumetiile noastre.


Poaiana Negrileasa





Drumul spre pantele cu narcise.






Cabana Negrileasa.
Muzeul Buciumanilor din satul Poieni.












Pasul Buces-Vulcan
Muntele Vulcan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...