luni, 20 noiembrie 2023

BUCEGI (Cheile Zanoagei-Sapte Izvoare-Scropoasa)25.07.2023

 Din cand in cand mai facem cate-o plimbare pana la Lacul Scropoasa si Cascada Sapte Izvoare,plimbarea se face obligatoriu prin Cheile Zanoagei.Intr-o singura drumetie vedem trei obiective turistice faine si accesibile.

Noutatea traseului e data de noile punti peste apa aparute aici.Ultima data una dintre ele nu mai exista ,o luasera apa!Poze am facut putine,in ultimul timp mai mult filmez.

La intoarcere pe platoul Bucegilor ne-am oprit si am facut o drumetie faina in premiera pe vf.Dichiu. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...