sâmbătă, 18 noiembrie 2023

Magura Codlei(Cetatea Neagra),22.04.2023

 Am plecat dupa leurda pe Magura Codlei ca de obicei in fiecare primavara.Am urmat un traseu frumos si lejer TA /TR .Ajunsi in Poiana lui Sulica(padurea)cu leurda am cules cateva frunze,Viorica o sacosa,apoi am urcat in creasta stancoasa sa cataram si noi ceva.Primavara trecuta fusesem aici cu Gica ,tot dupa leurda,el a ramas sa culeaga ,eu am umblat pe creasta.Din poiana sunt doua poteci marcate ce ajung in creasta.Acum urc pe prima poteca cu marcaj BA care iese langa o stanca in marcajul de creasta PR.Primavara trecuta aici erau niste lanturi fixate in stanca.Acum nu mai sunt lanturile,cineva le-a furat!Incredibil.Iesim in creasta si mergem pe ea spre sud.Poteca trece pe sub stanci,uneori urcam pe stanci de unde se deschid privelisti spre Magura Codlei si spre casele rasfirate pe dealuri ale Holbavului.Ajungem la cealalta poteca marcata TA care iese din poiana in creasta,dar nu coboram inca.Vom merge in continuare pe creasta si ajungem la ruinele Cetatii Negre.In sfarsit,dezleg enigma cu aceasta cetate,Am fost de cateva ori pe aici si am ratat-o!Dupa ce inspectam locul vom cobori in poiana cu leurda ,mancam,apoi plecam la vale spre casa.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...