vineri, 10 noiembrie 2023

Baile Felix- Seghiste,16.05.2023

Am plecat din Oradea spre Beius,a doua oara,ieri doar sa cautam un loc de campare,am trecut iar prin Baile Felix si am oprit sa facem o scurta vizita.Nu am mai fost aici de 30 de ani.Ce am gasit aici ne-a intristat.Cateva hoteluri functioneaza dar multe sunt inchise in stare de degradare.Am cautat parcul cu lacurile cu nuferi.Sunt cele de acum 30 de ani,cand aratau  mai bine fata de acum.Acum aleile au ramas fara asfalt ,cu gropi ,in schimb au aparut doua biserici una langa alta !

Totusi acum se lucreaza la o pietonala centrala si la o parcare la intrarea in statiune.Sa speram ca lucrurile incep sa se schimbe in bine!

Dupa Baile Felix am plecat spre Beius  si Vartop ,zona in care aveam cateva obiective de vazut.Am gasit cu greu,dupa multe peripetii,un loc de campare langa Seghiste pe o pajiste la marginea soselei.Noaptea a plouat torential si mi-a udat cateva lucruri in cort.Dimineata am vazut Curcubata Mare ninsa,alba de zapada,asa ca ne-am luat gandul de a ajunge acolo.Vom pleca spre Vartop,unde pe drum vom face o drumetie la Pestera Portile Bihorului.























Campare la Seghiste pe Crisul Baitei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...