duminică, 19 noiembrie 2023

BALCIC,Bulgaria,

 Din Albena,intr-o zi am decis sa vizitez Balcicul.Mai ajunsesem aici cu zeci de ani in urma ,cred ca in anii 1983-84,cand am facut o calatorie cu Dacia 1300 .Am parcurs urmatorul traseu; 2 Mai. Balcic,Varna,Velico Tarnovo,Sofia,Ruse, Giurgiu,cu prieteni de familie familia Olteanu.

Acum problema era cum ajung,pe jos era prea departe.Cu o seara inainte am cautat statia de autobuze la intrare in statiune si m-am informat de cursele de a doua zi.Aici ,m-a abordat un taximetrist care imi cerea 20 leva.Mi s-a parut exagerat de mult,asa ca dimineata am luat microbuzul care era in trecere pe aici si am platit cca 2 leva pana in Balcic!

Atentie la taximetristi !

Am avut doar vreo doua ore la dispozitie,deoarece vroiam sa revin in Albena mai devreme,ultima cursa era prea spre seara.Nu stiu daca am procedat bine,am fost in alerta pe timpul vizitei sa nu pierd autobuzul.Acum imi pare rau ca puteam sa aman intoarcerea si vedeam mai multe  lucruri interesante!

Pretul e destul de piperat,15 leva pentru gradini si 15 pentru castel,biletele se dau de la doua case de bilete diferite.Acest aspect nu-l pricep!

Am vizitat mai intai Gradina Botanica,care e impresionanta!Apoi am mers cu puhoiul de lume spre castel,unde m-am amestecat in grupuri galagioase,nici nu puteam filma sau poza.Eram si presata de timp....La intoarcere spre iesire m-am ratacit prin imensa gradina,nu mai era nimeni prin zona...in final am iesit,am ajuns in statie si am asteptat autobuzul vreo 15 min.Am ajuns cu bine in Albena ,bucuroasa ca am reusit !


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...