sâmbătă, 11 noiembrie 2023

GROAPA RUGINOASA,17.05.2023

   Dupa drumetia la pestera Portile Bihorului am plecat spre Vartop.Soseaua trece pe sub Pietrele Negre.Am ajuns intr-un loc de belvedere de unde vedeam cantonul cu traseul la pestera cat si peretii Pitrelor Negre .Mergem in continuare pana la locul de intrare in traseul Groapa Ruginoasa.Lasam masina si urcam pe marcaj prin padure pe o poteca in panta peste radacini de copaci si bolovani.Iesim intr-o frumoasa poiana si vedem deja doi turisti mai sus.Suntem deja la locul mult dorit.Am fost de multe ori in Apuseni si nu am reusit pana azi sa ajung aici.

Impresionanta rapa sapata in argila de o culoare galbuie rosiatica.Impresionanta prin pantele ei foarte abrupte.Stand noi asa si admirand vedem ceva in vale ,la o privire atenta am vazut un caine negru care incerca sa iasa de acolo.Cum o fi ajuns acolo nu realizez.Am plecat intristati cu gandul la bietul animal.Nu stiu ce soarta o fi avut...

Am plecat mai departe,trecand prin Vartop,unde nici de data asta nu am apucat sa-l vad ,ne grabeam.Daca vremea era frumoasa am fi urcat spre Piatra Graitoare.Am coborat pe Valea Ariesului.Aveam intentia sa vedem si Cascada Virciorog dar din cauza ploii nu am putut,asa ca am ajuns in Campeni pentru cumparaturi,apoi ne-am intors la Mihoiesti,am intrat pe Valea Ariesului Mic si ne-am oprit la Cascada Pisoaia din satul Nemesi.






















Vartop









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...