marți, 21 noiembrie 2023

BUCEGI-VF.DICHIU,25.07.2023

 La intoarcerea din Cheile Zanoagei am parcat la cabana Dichiu si am facut o drumetie pana pe vf.Dichiu.Auzisem de el dar nu stiam exact care este,stiam doar zona,asa ca am plecat pe o poteca care dispare la scurt timp de la plecare.Banuind care este varful am luat-o pe scurtatura,direct spre el,prin iarba inalta in palcuri care ne-a dat ceva de lucru pana acolo.Am ajuns sub varf.De aici a trebuit sa ne cataram pe niste stanci sa iesim deasupra,pe un hornulet plin de flori,campanule si garofite albe de stanca.De pe varf vedem intreg platoul si lacul Bolboci.La intoarcere am urmat alta poteca ,am ajuns la un stalp cu tricolor apoi la crucea ridicata aproape de cabana.Aproape ca ne-a prins asfintitul pe munte...




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...