duminică, 12 noiembrie 2023

Cascada PISOAIA,17.05.2023

 Din Vartop am ajuns in Campeni pentru cumparaturi apoi ne-am intors inapoi ,la Mihoiesti am intrat pe Valea Ariesului Mic si am ajuns in Vidra de Sus ,sat.Nemesi ,unde am vizitat cascada Pisoaia.La cascada se ajunge usor pe un drum pietruit ,e aproape de soseaua principala.La intoarcere la masina ,cautand un loc de campare ,am fost primiti in incinta pensiunii Netotea sa campam ,proprietara ne-a primit cu mare drag,doamna Lenuta ,ne-a dat de toate:palinka,oua,lapte,branza! Am fost impresionati de ospitalitate.

Dupa ce ne-am instalat corturile am iesit la o mica plimbare,in apropiere pe versantul soselei am admirat cochiliile melcilor pietrificati in locul numit Dealul cu Melci.

A doaua zi dimineata am plecat spre staul  Incesti unde vroiam sa vizitam Muzeul Memorial Avram Iancu care era inchis ,am mai asteptat un pic si a venit cineva si l-a deschis.Apoi am plecat spre Detunata Goala.


Spre Cascada Pisoaia.





















Campare la Pensiunea Netotea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...