duminică, 19 noiembrie 2023

Albena,Bulgaria,12/19.06.2023

 E prima data cand merg in vacanta in Bulgaria pe litoralul Marii Negre,unde de ani buni,romanii prefera sa mearga in vacante pe motive bine intemeiate,conditii superioare celor din tara si tarife mai mici! Am luat in consideratie acest aspect si m-am dus si eu la bulgari.Am ales statiunea Albena,auzind doar lucruri bune despre ea,o statiune linistita,cu plaja lata si nisip foarte fin,foarte curata, etc. Chiar asa a fost,am fost foarte multumita,m-as duce oricand.Din Albena am ajuns la Balcic unde am vizitat Gradina Botanica si Castelul Reginei Maria a Romaniei.Mai jos am postat filmele facute aici!




























Buncarul de pe deal.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...