duminică, 5 septembrie 2021

Valea Beiului,Lacul Ochiul Beiului,27.07.2021

 Din Oravita am ajuns cam greu aici,in Potoc, de unde se intra pe Valea Beiului .Viorica fusese in trecut pe aici asa ca ea ne-a fost ghid,dar se pare ca a uitat si astfel am ajuns in Sasca Montana.In Sasca Montana am ajuns prin niste sate locuite de rromi,pe o sosea in reparatie pe multi kilometri.Deci,din Oravita trebuia sa venim spre Potoc direct prin localitatile Ciclova Romana-Ilidia-Potoc,noi am venit prin Racasdia-Ciuchici-Macoviste-Slatina Nera-Sasca Montana,inapoi Slatina Nera-Potoc.Am gasit un loc de cort pe marginea drumului in apropiere de Podul Bei la intrare in Parcul National Cheile Nerei-Beiusnita.Dimineata am plecat pe Valea Beiului. E o vale tare frumoasa,cu o apa limpede iar lacul Ochiul Bei e incredibil de frumos,ireal,desprins din basme! De la lac am deviat pe Valea Beiusnita pe care am urcat pana la cea de-a doua cascada care e mai frumoasa decat prima ,dar asta in alta postare!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...