miercuri, 15 septembrie 2021

Targoviste,2021

 Am plecat din Brasov pe o vreme urata,ploua de cateva zile,nu putem urca pe munte asa ca ne indreptam spre acest oras pe care eu nu il vizitasem inca.Ajunsi aici incepe ploaia imediat ce parcam si coboram din masina.Ne indreptam sub umbrele spre Casa Atelier Gh.Patrascu ,cand trazneste deasupra noastra de am crezut ca pica ceva pe noi.Incredibil!Ne revenim din soc  si intram in muzeu.Vor urma vizite la alte muzee pe timpul ploii apoi iese soarele si vizitam Curtea Domneasca si alte obiective turistice ,istorice !  Din Targoviste vom urca la Manastirea Dealu apoi la Manastirea Viforata. Targoviste e un oras incarcat de istorie.Resedinta domneasca si capitala Tarii Romanesti intre anii 1396 si 1714.Nume de mari personalitati istorice strans legate de acest oras sunt multe dintre cele mai importante ar fi:Mircea cel Batran,Vlad Tepes,Radu cel Mare,Petru Cercel,Mihai Viteazul,Matei Basarab,Constantin Brancoveanu,Tudor Vladimirescu,etc.La tot pasul gasesti cate o biserica veche sau o cladire monument istoric.


Casa Atelier Gheorghe Patrascu.




Muzeul de Arta































Muzeul de Istorie



















Ansamblul Monumental Curtea Domneasca,Turnul Chindiei (in restaurare) si Muzeul Tiparului in aceeasi locatie.

























Biserica Sfantul Nicolae Geartoglu.

Vizitam Manastirea Stelea














Parcul Chindiei






Biserica Targului



Cladirea POSTEI

Biserica Izvorul Tamaduirii

Catedrala Metropoliei


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...