miercuri, 15 septembrie 2021

Manastirea Dealu,2021

 Multe manastiri am vazut dar ca aici nu am avut acel sentiment unic ,poate la Manastirea Putna sau la Manastirea Neamtului. .Biserica e o bijuterie arhitectonica,cu elemente unice de influenta araba,poate.Apoi,pictura interioara de asemenea deosebita.Dar ,pe primul loc as pune insemnatatea istorica a acestui locas de cult din cele mai indepartate vremuri.Drept dovada stau marturie cele doua morminte ale lui Radu Voda cel Mare si Mihai Viteazul.






















Mormantul lui Radu Voda cel Mare
Mormantul lui Mihai Viteazul


Mormantul lui Radu Voda cel Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...