luni, 6 septembrie 2021

Cascadele Beusnitei,2021

 De la Lacul Ochiul Bei lasam in stanga Valea Beiului si noi o luam pe Valea Beusnita in dreapta in urcare.Si aceasta vale e spectaculoasa,cu apa cristalina ce curge in multe cascade ,mai repezi in aval iar mai sus unde valea se domoleste apa a format bazine de travertin ,apa curgand dintr-unul in altul, in trepte.Ajungem la prima cascada,Are apa putina acum.Urcam pe stanga deasupra ei.Aici,spectacol de zile mari.Ce a putut creea apa acestei vai e de vis! Vom urca in continuare pe firul apei pana la a doua cascada Beiusnita 2,care e la fel de frumoasa sau chiar mai frumoasa!









Cascada Beusnita 1


Deasupra Cascadei Beusnita 1


Cascada Beusnita 2







Valea Beiusnita intre cele doua cascade.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...