luni, 6 septembrie 2021

Cascada Bigar-Cheile Minisului,2021

 Am ajuns la Popasul Bigar unde am parcat masina,deabia am gasit un loc,era mare aglomeratie duminica fiind,apoi pe jos pe aleea stramta dintre sosea si Valea Minisului spre Cascada Bigar,sa vedem ce a ramas din ea dupa prabusire.Pe pardea dreapta avem Valea si Cheile Minisului .Dupa ce vedem cascada ,mancam la o terasa din popas,apoi plecam mai departe.Ne oprim la Lacul Minis.Trecem prin Anina,apoi soseaua strabate o padure iar in prima poiana la iesire din padure vom campa.Aici suntem in zona Cheile Garlistei.In timp ce montam corturile ,pe un drum nou facut pe marginea poienii trece o masina.Dupa ceva timp apare o alta masina din deal,din sens invers.Era proprietarul unei parcele de langa corturile noastre si fusese instintat de prezenta unei masini cu nr.de BV.In tinerete traise cativa ani in Brasov apoi plecase in Banat, iar acum avea o ferma de oi aici.A fost bucuros sa stea de vorba cu niste brasoveni.Seara tarziu cand sa ne culcam a venit sotia lui cu o bucata mare de telemea!Un gest de mare omenie!Ne-a invitat la el la ferma,dar noi eram grabiti sa plecam mai departe.Dimineata am ajuns in Carasova ,unde am intrat in Cheile Carasului.


Asa arata acum cascada.Pacat!

Valea Minisului

Plecam mai departe si ne vom opri pe malul lacului Minis.













Mita stie ca nu are voie la mine in cort si cum prinde un moment de neatentie din partea mea o zbugheste acolo.

Urcam pe sosea pana in varful unui deal ,de aici urmeaza coborarea spre Carasova.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...