marți, 7 septembrie 2021

Iabalcea-Pestera Comarnic,2021

 Pe cat am fost de nerabdatoare sa vad aceasta pestera pe atat am ramas dezamagita.Ma asteptam sa vad altceva,ceea ce vazusem pe net.Preocuparea noastra in acea zi a fost sa ajungem la pestera .Din Iabalcea am intrat si mers pe un drum care nu se mai termina,nici sa intoarcem masina nu am mai putut,asa ca la vreo 3 km de pestera am lasat-o pe marginea drumului si am plecat pe jos,pret de trei borne de Via Transilvanica,pe un drum si mai rau.Ajunsi la cantonul de langa pestera  am asteptat sa iasa grupul care vizita galeriile si sa mai vina macar doua persoane sa formam un grup de cinci.DAR ALTE PERSOANE NU AU MAI VENIT ASA CA AM PLATIT NOI TAXA PENTRU CINCI PERSOANE!Ghidul nostru ,o persoana cam sugubeata, Jerry ,a mai inveselit atmosfera!Am fost echipati cu casti si frontale.Nu stiu cum s-a nimerit dar casca mea nu se putea  regla ,era foarte larga si in pestera imi tot cadea ba pe ochi,ba pe o parte,iar frontala era chioara,asa ca am pus si frontala mea alaturi,cu doua frontale si tot nu vedeam mare lucru,pestera fiind in bezna totala.Pe traseu sunt amenajate balustrade din corzi,care pe alocuri erau murdare ,ma stergeam pe maini pe pantaloni ca sa pot pune mana apoi pe telefon.Pe jos e mazga de la umiditate,e foarte alunecos.Formatiunile pesterii sunt frumoase dar nu ceea ce se posteaza pe net.Nu se viziteaza intreaga pestera ,doar nivelul superior.Probabil ca frumusetea sta ascunsa in nivelu inferior care e mai mult inundat! Pacat ca accesul la pestera e foarte dificil din cauza drumului lung si rau!




















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...