luni, 6 septembrie 2021

Cheile Carasului-Carasova,2021

 Venind dinspre Anina la intrare in Carasova am ajuns la Cheile Carasului.Intrarea in chei se face pe la capatul unui pod.Am parcurs o parte din chei,partea cea mai interesanta unde se gasesc cateva pesteri.Cautam Pestera Liliecilor dar nu o gasim.Pe gps imi arata ca am trecut de ea.Revenim in poiana si cu atentie o descoperim pe celalalt mal al raului.Trecem prin apa si apoi descopar o potecuta ce duce la baza stancilor.Pestera e undeva sus,pe stanci flutura fel si fel de corzi,de toate culorile si tipurile.Trag de una si constat ca e foarte elastica si te poate arunca.Viorica ca de obicei face pe temerara si urca destul de greu,apoi si Marius.Aveam emotii pentru ei la coborare.Eu nu incerc macar,stiu sa renunt in conditiile in care nu ma simt in siguranta si nu risc! Greu au coborat si ei,apoi trecem din nou prin apa ,ei desculti ,eu cu bocancii in picioare! Revenim la masina si plecam mai departe spre Iabalcea sa vizitam Pestera Comarnic.Vreau sa mentionez ca Pestera Liliecilor nu e accesibila turistilor poate din acest motiv nu apare pe indicatorul din poiana!
































Carasova













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...