miercuri, 8 septembrie 2021

Semenic,2021

 Am urcat in Semenic spre seara venind din Resita, trecand prin Valiug,unde nu ne-am oprit deloc,asa ca nu am vazut lacul.Drum lung pana sus unde am avut de infruntat un vant puternic.Am urcat aproape de varf dar din cauza vantului am coborat mai jos cautand un loc de campare mai la adapost.Ne-am ridicat corturile in spatele unui sir de brazi in care se oprea vantul,asa ca am gasit locul ideal.Am dormit bine,dimineata am facut cafeluta,soarele ne incalzea ,dar vantul tot batea ! Mita a  prins un soricel si vroia sa-l bage in cort peste Marius.E prima data cand prinde un soarece,atata s-a jucat cu el pana l-a omorat.Mancam,strangem corturile si urcam iar sus spre varf la pas printre cladirile hotelurilor de altadata care acum sunt in ruina.Frumoasa statiune de altadata acum se darama la propriu.Doar cateva constructii mai sunt in stare buna ,vreo 2-3 mai functioneaza.Am mancat afine urcand spre varf.Urcam in rafale de vant pe vf.Piatra Goznei 1447m .Apoi in coborare trecem pe la schit.De pe Semenic vom trece pe langa Statiunea Trei Ape.Sunt curioasa cum arata dupa aproape 40 de ani,atunci am stat o saptamana aici.
















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...