joi, 16 septembrie 2021

Pe Valea Chivei la izvoare in Piatra Mare,8.09.2021

 O drumetie de explorare a unei vai in Piatra Mare,Valea Chivei.Din punctul in care drumul forestier se termina am continuat pe firul apei pana la locul unde valea ramane fara apa si continua printre niste stanci pe o panta plina de bolovani si vegetatie inalta.Aici valea se ingusteaza si e marginita pe partea stanga in amonte de un grup de stanci.Iesim din vale pe versantul drept spre amonte,pe o panta mare,alunecoasa.Eu urc pe un brad uscat care era culcat,aninat de o cioata si reusesc sa ies din vale.Gica in patru labe a reusit sa iasa primul.De aici vedem stancile din muchia pe care am explorat-o vara trecuta cu Gica si Dan.Urcam in continuare pe o muchie pe care circula animalele salbatice chiar au facut o potecuta pe aici.Vegetatie inalta de nu ne vedem.Stanci masive in jurul nostru.Urcam cu gandul ca vom cobori pe muchie in niciun caz nu mai putem cobori in vale ,panta fiind prea mare.Gica ajunge la un fost drum forestier.Suntem salvati.Vom cobori pe el pana la punctul de plecare in Valea Chivei.Mai jos drumul ajunge pe firul secundar al Vaii Chivei,cel dinspre Sirul Stancilor.Sunt locuri de unde se vad peretii Sirului .Pe aici voi face o alta drumetie in viitor.Pare interesant acest traseu spre Pestera de Gheata!In aceasta drumetie am dezlegat o enigma,acum cunosc zona si voi sti pe unde se poate urca direct spre Pestera de Gheata pe un drum mult mai scurt si mai interesant!






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...