luni, 7 iunie 2021

Vulcanii noroioși,Berca jud.Buzau,22.05.2021.

 O scurta  plimbare printre craterele noroioase de la Paclele Mari și Mici, cu plecare din  Brasov pe la prânz. Am prins o zi foarte călduroasă, drum lung cu opriri la semafoarele din zona lacului de la Siriu unde se lucrează la viaductul Giurca cât și la reabilitarea versantului din care cad mereu stânci pe carosabil. Cu toate astea a ieșit pana la urma o zi în care am văzut împreună cu Mara, nepotica, niște ciudățenii ale naturii cum rar se vad, unicate, doar încă în patru locuri pe glob se pot vedea. Tocmai din acest motiv cred ca ar trebui puse mult mai bine în valoare, tocmai pentru unicitatea lor, pentru dezvoltarea turismului în zonă! Drumul de acces e foarte rău, prăfuit, etc. 

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...