miercuri, 16 iunie 2021

Muntii Macinului,Ghinaltu si Tutuiatu,16.05.2021.

 La Greci am parcat masina si am plecat spre vf.Ghinaltu,denumirea veche.Nu am urmat traseul marcat ,am urcat direct din vale pana am ajuns la un drum de cariera apoi am luat-o spre dreapta ocolind varful pe partea cealalta unde am gasit marcajul care vine din alta parte,din locul de campare amenajat,parca se numeste Drumul cu deal.O zi torida,noroc ca a mai batut vantul ,vant care mai sus a adus ceva nori de ploaie ,chiar au trimis cateva picaturi ,asa,cat sa ne sperie.Aglomeratie mare pe Ghinaltu.Aici ,acum ajung prima data.Parcurg creasta plina de blocuri de stanca apoi cobor in saua dintre cele doua varfuri si urcand spre vf.Tutuiatu intru in padure sa caut bujorii.Stiam din toamna trecuta ca aici gasesc bujori.I-am gasit ,dar abia inflorisera doi-trei,restul erau doar imbobociti.Ajung pe Tutuiatu,fac cateva poze si ma grabesc sa cobor ,se aud tunete si se apropie ploaia.Vara trecuta chiar aici pe varf ne-a prins o ploaie torentiala ,care a tinut o jumatate de ora.Sunt iar la risc sa ma ploua pe Tutuiatu.Incredibil.Cobor panta mare ,la Fantana talienilor incepe ploaia ,pun pelerina .A fost doar o rafala ,de avertizare,apoi a iesit soarele.Viorica cu Marius au urcat pe Cavalu,apoi ne-am intalnit la masina.Eu nu am mai urcat,deoarece mai urcasem si altadata,iar acum era foarte cald si mai venea si ploaia.In drum spre Brasov,intreg Baraganul era sub apa,lanuri intregi inundate ,culcate la pamant.Era in 16 mai si incepeau ploile ,ploi care nu se mai termina nici azi cand scriu acest blog,dupa  o luna de zile!Astfel incheiam plimbarea prin Dobrogea cu cortul timp de 15 zile!












































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...