duminică, 13 iunie 2021

Bujorii de la Enisala,12.05,2021

 Rezervatia de bujori dobrogeni din padurea Enisala.Am avut un fler de zile mari in gasirea bujorilor.Citisem eu pe net multe articole,vazusem filme dar nici unele nu dadeau locatia exacta.Asa ca intuitia mea a functionat la perfectie!Din soseau principala spre Enisala pe partea stanga vad un drum spre padure.Oprim si intram pe drum cu masina,Ajungem in padure, gasim doua masini.Am realizat ca aici se intampla ceva.Ne-am intalnit cu doua persoane care ne-au aruncat povesti aiurea ,nu ne-au spus adevarul.Ca bujorii ar fi pe partea cealalta a dealului,etc.Am iesit iar la sosea gata sa ne dam batuti,dar deodata apare o dubita tot de acolo din padure.Erau tot doua persoane care ne-au spus ca aici se gasesc bujorii,doar ca trebuie sa intram mai in adancul padurii.Le-am multumit si iar am intrat in padure.Si intradevar am gasit grupuri de bujori de o frumusete ireala.


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...