duminică, 13 iunie 2021

Bujorii de pe Cozluk, 2021

 După ce am greșit drumul spre Cozluk, am reintrat cu greu pe drumul bun trecând peste zeci de șanțuri săpate pe vechiul drum, am ajuns la o margine de pădure. Aici am lăsat mașina, putem merge încă 2 km dar nu am știut, asa ca am luat-o pe jos prin praf, pe lângă noi trecând mașini care ne prafuiau. Era foarte cald, mai găseam câte o umbra de copac uneori. Ajungem la întrarea în Rezervatia Cozluk, plătim taxa 6 lei și intram în traseu. Traseul urca prin pădure, altfel ne topeam de căldură. Am găsit bujorii infloriti maxim aproape ca se scuturau. Lume multa, incredibil de multa. Nici nu puteai filma, fotografia, trebuia să stai la coada.Am coborât pe același traseu. Am luat mașina și ne-am oprit sub stâncile ce formează o creastă ascuțită numită Pietrele Mariei, lângă un copac, unde am campat. Seara am urcat pe Pietrele Mariei, mici dar ascuțite, un fel de Custura Saratii la dimensiuni reduse. Un loc superb cu priveliști la 360 de grade în zonă. A doua zi am plecat la Greci și am urcat pe Tutuiatu și Ghinaltu,apoi am plecat spre casa, seara am ajuns în Brașov.






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...