duminică, 13 iunie 2021

Plaja salbatica de la Corbu,11.05.2021

 Am dormit o noapte pe plaja salbatica de la Corbu  in drumul nostru prin Dobrogea cu cortul.Cautasem sa campam pe plaja de la Tuzla,dar amicii mei au refuzat,de sus se parea ca nu e loc de campare,asa ca am facut kilometri de ,,autostrada ''in sus si in jos pana ne-am decis sa ramanem aici.Am trecut si intrat in Navodari ,am cautat locul de campare ,campasem aici cu 2 ani in urma,dar nu l-am mai gasit,am gasit doar cladiri in ruina ingropate in tufe de iti e frica sa te plimbi pe aleile de aici.La Corbu mi-a placut ,e foarte frumos,apa e micuta la mal,plaja e superba!Doar tantarii in numar mare ne-au terorizat pe inserat.Dimineata am prins un frumos rasarit pe mare ,dar din cort,m-am sculat prea tarziu.Apoi am strans corturile si am plecat spre Istria sa vizitam Cetatea Histria.














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...