duminică, 13 iunie 2021

Muntii Macinului,Culmea Pricopan, 2021

Tinta principala a calatoriei noastre in Dobrogea a fost Pricopanul, pe care am urcat anul trecut doar pe cateva varfuri de la Fantana de Leac,iar acum vrem sa parcurgem intreaga creasta.Am campat ca de obicei la Fântâna de Leac.Dimineata am urcat in traseu trecând pe lângă vârfurile Caramalau, Fântâna de leac, Vraju, Piatra Raioasa, Sulucu Mic, Sulucu Mare de unde am coborât pe lângă Trovanti.Noroc ca ne-a batut vantul pe creasta ca altfel muream de cald ! Apoi, pe jos pana la locul de campare de lângă Mănăstirea Măcin,unde vom rămâne pentru încă o noapte.Am fost atenta sa nu ratez Sfinxul Dobrogean si Mana cu Manusa si chiar le-am gasit,nu usor. Dimineața plecam la Greci iar de acolo spre Cozluk la bujori.     Pozele s-au incarcat in sens invers cronologic,nu din cauza mea,asa vrea google!































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...