duminică, 13 iunie 2021

Cetatea Histria,12.05.2021

 Trecand prin localitatea Istria ne-am abatut spre Cetatea Histria pe care am vizitat-o.Muzeul Cetatii  bine organizat cu multe exponate,apoi am iesit afara si ne-am plimbat printre ruinele zidurilor cu palcuri cu flori prin verdele crud al primaverii!Caldura ne-a cam toropit,eram in Dobrogea unde soarele arde cu putere.Drumul din Istria spre cetate e foarte frumos, incadrat de lanuri de grau si de cele doua lacuri,lacul Nuntasi si lacul Istria.





































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...