luni, 7 iunie 2021

Spre vf. Pilisca în Muntii Intorsurii,5.06. 2021.

 Am urcat spre Vârful Pilisca din localitatea Dobarlau. Ne-am pierdut pe străduțele înguste de aici, cu GPS am ieșit spre pădure, unde la ultima casă am lăsat mașină, am trecut prin apa, nu se putea trece altfel, nu e niciun podeț, asa ca ne-am racorit tălpile și am început sa urcam pe un drum de argila bătătorit de vacile ce urca și coboara la pășunat. Mai sus am găsit câteva frăguțe coapte. Am urcat o panta în vreo trei reprize pana am ajuns pe un prim vârfulet, unde ne-am oprit, nu am urcat mai sus, de aici având o panorama splendida. Mai sus era o stana și lătrau câinii, asa ca am coborat la mașină, nu am ratat încă o baie la bocanci, după care iar cu GPS am reușit sa ieșim în șoseaua principala, trecând pe lângă biserică nu am văzut-o, ciudat lucru, iar satul acesta are niște străzi întortocheate cum rar am văzut! Din soseau principala am plecat pe Valea Dobarlaului pana am ieșit din sat, pana la ultima casă, apoi ne-am întors. Am fi mers în continuare pana la Întorsura Buzăului dar nu știam cum va fi drumul. 




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...