luni, 7 iunie 2021

Mănăstirea Sf. Andrei, 8.05.2021

 Dobrogea are multe mănăstiri. Intre Ostrov și Ion Corvin sunt cinci. În călătoriile mele caut sa le trec pragul, sa ma încarc cu liniștea ce o găsesc acolo. Mănăstirea Sf. Andrei e retrasa pe un drum lateral aproape de loc. Ion Corvin. În 1918 aici a fost descoperita o pestera, o grota săpată în stâncă in forma de cruce asa cum o vedem azi. Se presupune ca aici ar fi trăit Sf. Andrei, asa ca a fost numită Peștera Sf. Andrei. Din 1990 s-au ridicat câteva chilii aici. În 1994 - 95 s-a ridicat o biserică,unde acum adăpostește moaștele Sf. Andrei. În 1998-2002 se construiește biserica mare. Aici exista un izvor amenajat, mai în spatele mănăstirii,Izvorul Sf. Andrei. 




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...