marți, 8 iunie 2021

Mănăstirea Sf. Apostol Filip din Adamclisi, 9.05.2021

 După o noapte rece cu doar 4 grade, dimineața se anunță o zi frumoasă! Incet, încet se ridica soarele, se zvânta corturile, ne bem cafeaua, trece o turma de oi pe lângă noi, de parca pe acolo aveau traseul... Strângem corturile și plecam mai departe. Adică aproape de asta data, la Tropeum Traiani și la mănăstirea mai sus menționată, pe care o văzusem de aseara din locul unde campasem. Am fost impresionata de ce am găsit acolo. O imagine dezolanta cu vreo doi pereții rămași, afumați, restul, acoperișul, a ars în intregime. Am aflat ca biserica arsese într-un incendiu în octombrie 2019.S-a ridicat alături o capela unde se oficiază liturghia. Păcat, era o biserica deosebit de frumoasa, în același stil cu bisericile mănăstirilor din Bucovina. 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...