joi, 8 aprilie 2021

Noua-Valea Plopilor-Parcul Dendrologic-Kermen-Racadau-Dealul Melcilor(Brasov).30.03.2021

 O drumetie cu Dan si Gica plecand din Noua de la lac unde ne-am intalnit intr-o frumoasa zi de primavara,cu cer senin si soare generos.Neavand o tinta prestabilita de acasa, am propus o traversare a muchiilor Postavarului din Noua pana in Racadau ,traversare ce includea parcurgerea Parcului Dendrologic, nou infintat, pentru care s-a defrisat o padure intreaga de pe un versant al Vaii Plopilor pana sus in Muchia Kermenului.Daca in Noua nu mai era zapada ,odata ajunsi in Valea Plopilor am dat de un strat destul de mare,care mai sus ne-a cam solicitat fortele....Din Muchia Kermen am coborat pe marcaj CG in Racadau iar de aici am urcat pe Dealul Melcilor pe o potecuta ce pleaca din cariera si care scurteaza mult accesul deasupra ei.Am privit orasul de sus,am pozat floricele,am inspectat grotele de aici,apoi am coborat in oras.A fost o drumetie frumoasa cu vreme superba ,destul de lunga si cu un pic de efort prin zapada din Valea Plopilor pana in Muchia Kermen.






























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...