joi, 1 aprilie 2021

La cascada Tamina in Piatra Mare,28.03.2021

 De dimineata se anunta o vreme frumoasa cu soare si cer albastru si nici frig nu era.Am plecat la ora 11 din Brasov cu Daniela si Cornel.La intrare in traseu ,zapada mare.Dar potecuta formata deja ne-a facilitat urcarea.Ajunsi in prima ,,poiana''defrisata ,deja se aduna norii .Pe la jumatatea traseului incepe sa ploua marunt ,iar mai sus chiar ne ploua serios.Cand intram in linie dreapta pe drum ploaia se opreste.Coboram la intrare in canion.Doar pana aici e poteca ,prin canion nu a trecut nimeni ,e zapada intacta,asa ca revenim sus.Eu incerc sa urc pe stanca cu belvedere dar nu sunt urme,zapada foarte mare asa ca revin la baza.Urmeaza coborarea care pentru mine e o placere! Ajunsi in vale ne prinde o ploaie serioasa ca de vara.La orele 15 eram in Brasov.Cam asta a fost drumetia de azi!













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...