miercuri, 5 septembrie 2018

Retezat(Carnic-Salasu de Sus-Ohaba de sub Piatra-Colt-Rau de Mori-Gura Apelor-Ohaba Ponor),9.08.2018

Dupa o noapte la cort la o pensiune din Carnic am plecat spre Gura Apelor,sa vedem cu ochii nostri urmarile ploilor terentiale dar si frumosul lac pe care Viorica si Marius nu l-au vazut inca.In drum spre Gura Apelor ne-am oprit in Salasu de Sus ,apoi in Ohaba de sub Piatra unde am cautat ruinele Podului Roman ,pe care le-am gasit la marginea unui deal langa o stana.De aici ne-am oprit la Colt unde am vizitat manastirea si Cetatea Colt la care eu nu am mai urcat.Apoi trecand prin Rau de Mori am vazut biserica veche si ruinele Curiei Candestilor.La Gura Apelor ne-a prins o ploaie torentiala care a trecut repede.Drumul pana aici e intradevar periculos ,cad stanci imense de sus,inca.De la Gura Apelor am ajuns la Ohaba Ponor de unde am urcat pe un drum lung si plin de denivelari pana in Poieni,unde nu am mai putut inainta ,asa ca am campat acolo ,pe locul unei foste cariere de bauxita.Dimineata urma sa ajungem la Fundatura Ponorului.

 La Carnic.
 Pensiunea foarte primitoare,aici am facut un dus dupa cateva zile de stat in Retezat si am mancat niste carnaciori specifici locului.
 Spre Nucsoara .

 Se vede mana gospodarului aici in aceasta mica localitate,Salasu de Sus.

 Ruinele Podului Roman de la Ohaba de Sub Piatra.

 Un varf de deal ,obiectiv turistic in zona.
 DN 66 langa Ohaba de Sub Piatra.

 Biserica Manastirii Colt.



 Cetatea (ruinele) Colt vazuta din sosea.

 Rau de Mori.




 Cetatea Colt vazuta din Rau de Mori.
 Pe digul lacului de la Gura Apelor












 Ohaba Ponor vazut de sus din drumul ce duce la  Fundatura Ponorului.Jos,locul unde am campat in Poienile  Ponorului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...