joi, 6 septembrie 2018

Cheile Oltetului,13.08.2018

In Cheile Oltetului am intrat cu oarece temere,in urma accidentului in urma cu cativa ani cand o femeie a murit aici cazandu-i o piatra in cap.Stancile sunt formate din gresie care se desprinde cu usurinta din pereti si oricand poate provoca tragedii,mai ales ca soseaua e chiar sub peretii stancosi.Am ajuns pana la un podet unde se poate cobori pe o scara in albia Oltetului.Apoi ne-am intors la Pestera Polovraci care deja era deschisa acum,venise ghidul,chiar daca era luni si nu era zi de vizitare!







Pe unde exista o bolta e de preferat sa se circule pe sub ea,suntem mai la adapost de pietrele care ar cadea!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...