miercuri, 5 septembrie 2018

Manastirea Tismana si Muzeul Tezaurului BNR,12.08.2018

O dimineata frumoasa insorita dupa o noapte cam nedormita din cauza unor impuscaturi ce se auzeau la intervale egale de timp.Probabil satenii speriau mistretii,alta explicatie nu gasesc!Aici a cazut roua ,corturile sunt ude asa ca mai pierdem timp pana plecam  spre Manastirea Tismana.Aici eram pe lunca langa soseaua principala aproape de Tismana.Ajungem la Manastire ,am stat pe tot timpul slujbei ,era duminica.Ne era foame ,la iesire am cumparat niste placinte coapte pe vatra umplute cu afine.Intre timp am vizitat Muzeul BNR.Impresionant locul care a adapostit in secret tezaurul tarii timp de trei ani,apoi a fost dus la Bucuresti in mare secret!

 Banuiesc ca e muntele Oslea.
 Locul de campare langa parau.
 Poarta de intrare a Manastirii Tismana.

































 Muzeul Tezaurului BNR.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...