miercuri, 5 septembrie 2018

Retezat 1(Brasov-Carnic-Lacul Bucura)3-4 august 2018

Am plecat din Brasov in 3 august spre Retezat ,in plina canicula ,caldura greu de suportat in masina o zi intreaga,cu ventilatie naturala (geamuri deschise).Am mers fara oprire pana pe dealul pe care campaseram cu doua saptamani inainte langa Cincis Cerna.Apoi ajungem la Malaiesti unde vizitam cetatea iar de aici la Nucsoara ,pe vale unde vom campa.Dimineata urcam si lasam masina la Carnic.Ne echipam si ne incarcam cu bagaje ptr. cateva zile.Nu banuiam cat va fi de greu si lung drumul cu rucsaci grei in spinare.Daca stiam nu ma aventuram!A fost cea mai grea tura de cand merg pe munte! Am zis ca nu mai ajung la Bucura! Dar corpul uman in situatii dificile devine mult mai rezistent datorita adrenalinei ,asa ca am reusit! In Curmatura Bucurei ne-a prins o ploaie marunta ,care ne-a mai racorit un pic.Apoi am coborat pe malul lacului unde am montat corturile.Aici am ramas patru zile ,facand ture pe Judele,Bucura,Retezat si lacuri.Apoi am revenit la Carnic.Am fost fortati de imprejurari sa facem acest traseu lung si obositor deoarece nu se ajunge in Poiana Pelegii ,drumul fiind stricat din cauza ploilor din vara asta.Eu mai urcasem pe aici in 2013 cand am stat la Bucura vreo sapte zile!




 Cetatea Malaiesti.

 Locul de campare intre Nucsoara si Carnic.











 Cu Nea Gicu cabanierul de la Gentiana.




 Am ajuns la stana lui Daniel care ne-a servit un pahar de lapte fiert.


 La urmatorul parau mi-am scapat piciorul in apa ,asa ca m-am mai racorit partial!


 Pe masura ce urcam norii se aduna peste varfurile muntilor.




 Cea mai dificila portiune a traseului,urcusul spre Curmatura Bucurei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...