sâmbătă, 13 august 2016

La Lanturi in Piatra Craiului,29 iulie 2016

Traseul Deubel(La Lanturi) l-am mai incercat anul trecut dar fiind timpul limitat si necunoscand traseul l-am lasat pentru altadata.Acea data era azi.Eram in a doua zi la ref.Spirlea,ieri pe seara am facut cu Viorica traseul pana la Cerdacul Stanciului apoi am dormit la refugiu.Aveam rucsacii grei .si ajunsesem tarziu la Spirlea ,la ora 15 ,asa ca am amanat urcarea in creasta pentru a doua zi ,cu rucsaci mai usori(am ascuns in padure o parte din lucruri).Asa ca dis de dimineata la ora 7 plecam de la refugiu spre Zaplaz unde intram in traseul La Lanturi.Urma apoi sa parcurgem in premiera Creasta Sudica cu intoarcere la Spirlea pe la Cerdac si Marele Grohotis.Acest parcurs se regaseste intr-o alta postare.Urcarea a fost lejera,am avut avantajul racorii diminetii,altfel pe caldura ar fi fost mai  dificila.
Refugiul Spirlea.
Pe grohotisul spre La Zaplaz.
La Zaplaz.
Prima saritoare din traseu .
Deasupra Zaplazului.








Ajungem in locul unde traseul e intersectat de Braul de Mijloc spre Poiana Inchisa,aici.Dinspre Padina lui Calinet vine de undeva de mai sus pe o panta inierbata.


 M-am tot intrebat ce-i cu indicatorul acela si in sfarsit am elucidat existenta lui.E indicatorul vechiului marcaj,pe vremuri traseul ajungea acolo pe muchia aceea.Inca se vede poteca si acum dupa ce traseul a fost mutat .Marcajul acesta ,dupa parerea mea,nu-si mai are rostul acolo din momentul in care el a fost mutat!





Spre Braul de Mijloc.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe Lempes,18.03.2024

 Azi am urcat pe Lempes sa caut urzici.A venit si Viorica mai in urma mea,ne-am intalnit la releu.Am cules urzici apoi am coborat in viteza ...