marți, 23 august 2016

Rimetea -Cheile Valisoarei,11.08.2016

In ultimele zile ale circuitului prin tara ,vremea rea ,ploaia ,ne-a cam dat planurile peste cap.Ajunsi la Rimetea .vroiam sa vizitam Cetatea Coltesti si sa facem o tura pe Piatra Secuiului,dar cum vremea nu a tinut cu noi n-am realizat nimic din ceea ce ne propusesem,ne-am multumit sa privim Muntii Trascaului de jos din Rimetea.Noroc ca am facut cateva poze seara cand am ajuns in Rimetea ,apoi am coborat inapoi pe drumul pe care venisem ,mai jos de man.Rimetea unde am gasit un loc de campare.Ne-a plouat toata noaptea ,ploaie cu vant,tunete si fulgere,de pipaiam marginile cortului sa vad daca ma inunda,dar cortul a trecut cu brio testul cu ploaia,n-a intrat nicio picatura inauntru.A doua zi dimineata negurile pluteau pe paduri si pe munti ,asa ca Piatra Secuiului si Coltii Trascaului nu se mai prea vedeau.Am traversat Rimetea si am trecut prin Cheile Valisoarei,foarte spectaculoase ,apoi ne-am indreptat spre Aiud ,de unde vom urca cca.30 km pe drum de munte pana in satul Ramet.Dar asta intr-o alta postare.

 Coltii Trascaului.




 Trecem prin Rimetea si ajungem la Coltesti pentru a vedea cetatea.O lasam pe maine ,nu urcam azi ,fiindca trebuie sa cautam loc de campare.
 Cetatea Coltesti.

 Pozam Piatra Secuiului si ne oprim in Rimetea.







 Rimetea ,o localitate cu case deosebit de frumoase,curate,zugravite in alb,la poalele Trascaului.





 Locul de campare.


 Seara nici focul nu l-am putut aprinde deorece plouase dupa amiaza si aici si lemnele erau ude.Iar noaptea s-a dezlantuit natura,a venit o vijelie in cateva reprize cu vant,tunete ,fulgere si ploaie torentiala.
 Dimineata se ridicau negurile...

 Rimetea ,dimineata dupa ploaie.











 Cheile Valisoarei.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...