marți, 23 august 2016

Cheile Bicazului - Lacul Izvorul Muntelui .3 aug.2016

Dimineata dupa o noapte in cort sub ploaie in camparea de langa Piatra Altarului ,nefiind vremea prielnica pentru un urcus pe vf.Suhard,plecam la drum strabatand Cheile Bicazului apoi ajungem la Lacul Izvorul Muntelui de la Bicaz.Inaintam pe partea dreapta a lacului pana la Valea Largului unde traversam valea pe frumosul pod de unde vom ajunde in statiunea Durau unde vom ramane doua zile urcand pe Ceahlau.







 Iesim din chei si ne indreptam spre Izvorul Muntelui.
 Apare impozantul baraj de la Bicaz.

 Revin aici pe baraj dupa zeci de ani.Imi amintesc parc-ar fi fost ieri,aveam 4 ani si am ajuns aici cu familia,tatal meu lucrand la CFR Brasov si avand gratuitati pe tren.Din Adjud am luat o cursa locala ,tin minte ca era foarte aglomerat autobuzul ,eu nu vedeam nimic pe geam si am inceput sa plang.Mai tin minte ca la coborare din autobuz ,cateva doamne imbracate in balonzaidere albe se cocotau dupa fragi,iar tatal meu vroia sa faca o plimbare cu vaporasul pe lac iar mama de frica nu l-a lasat .Amintiri ce nu se sterg niciodata din memorie !

















 Ajungem la Valea Largului ,unde traversam valea .

 Lacul vazut de pe podul de la Valea Largului.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...