luni, 15 august 2016

PIATRA CRAIULUI (Ref.Grind-Creasta Sudica-Cerdacul Stanciului-Marele Grohotis-Ref.Spirlea)29 iulie 2016

Mult am asteptat ziua in care voi bate cu piciorul si Creasta Sudica ,dupa ce am facut aproape toate traseele marcate din Piatra Craiului.Pe cine intrebam cum se prezinta in comparatie cu Creasta Nordica,aproape toti imi spuneau ca e mai dificila.Dificila nu mi s-a parut, in schimb a fost tare lunga,nu se mai termina nicidecum ,poate si din cauza ca mergeam sub amenintarea ploii,poate mai spectaculoasa datorita privelistilor de sus.Un alt plus ar fi ca aici intalnim vegetatie alpina si o flora foarte bogata (Garofitele Pietrei Craiului si Flori de Colt),ceea ce nu prea gasim pe Creasta Nordica.Oricum a fost o tura grea, cu urcare pe La Lanturi si revenire la ref.Spirlea pe la Cerdac ,Marele Grohotis ,Umeri,pe o vreme incerta ,cu tunete si vijelii in Muntii Fagarasului si cu ploi prin jurul nostru.
Iesind in creasta am dat o fuguta pana pe Vf.La Om.
Vedere spre Creasta Nordica.
...si spre cea Sudica,pe care vom merge azi.
Refugiul din Saua Grind si Vf.Grind.




Ce vom fi cautat noi pe poteca asta,fara sa ne uitam bine la marcaj? Am ajuns intr-un loc de unde nu mai puteam inainta.Viorica si Marius au facut cale-ntoarsa  si au urcat pe muchie pana in varf,iar eu m-am cocotat pe stancarii si am iesit direct pe varful Grind inaintea lor.
Eu eram deja pe varf,apare si Viorica iar Marius inca nu se vede.
O perspectiva a salbaticei Creste Sudice.

























































Un comentariu:

  1. Doamne ce frumos! Anul acesta nu mai ajung, dar la anul trebuie sa parcurg acest traseu! Felicitări și la mai multe!

    RăspundețiȘtergere