miercuri, 24 august 2016

Rapa Rosie,(Sebes-Alba) aug.2016

Pe Rapa Rosie am vazut-o de mai multe ori din departare din soseaua Sebes-Sibiu.Acum venind spre casa am reusit s-o vedem de aproape.Din Sebes am intrat pe drumul spre Daia Romana ,pe care la un moment dat apare indicatorul spre Rapa Rosie si intram pe un drum de pamant pe camp,si tot mergem ca aveam inpresia ca ne intoarcem inapoi in Sebes,dar in final drumul coteste la dreapta si ne duce spre Rapa.Pentru a ajunge la Rapa trebuie trecut peste un parau,poteca coboara in panta ca apoi urcarea pe sub rapa in sus e foarte dificila pe poteca cu argila pe care aluneci ca pe rulmenti,foarte inclinata.Cand am sosit noi ,era un grup tocmai sus intre versantii rapei.Ajung sus pe poteca dintre rape,vad ca ei urca din nou sus,vroiau sa coboare pe o alta poteca mai lina dar nu au putut trece paraul asa ca urcau din nou.Il rog pe unul din grup sa-mi faca o poza.Viorica era mai jos,incaltata cu sandale ,a renuntat de a mai urca.Rapa Rosie e o ciudatenie a naturii ,merita vazuta.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...