duminică, 31 iulie 2016

PIATRA CRAIULUI (Spirlea-Umeri-Marele Grohotis-Cerdacul Stanciului)28 iulie 2016

Am plecat tarziu din Brasov pe la ora 10,desi ne propusesem sa urcam pe La Lanturi sa dormim in creasta si a doua zi sa facem Creasta Sudica.Cu rucsaci grei si pe caldura ,cu soarele nemilos ce ne batea in cap ,am ajuns rupti de oboseala la ref.Spirlea pe la ora 3.Numai bine ce am lasat rucsacii jos ca a inceput sa tune.Nu era intelept sa ne aventuram pe La Lanturi ,de fapt nici nu mai puteam cu rucsacii voluminosi si grei.Asa ca ne-am decis sa ramanem la Spirlea,Marius a ramas la refugiu iar eu cu Viorica am facut o plimbare pana la Cerdacul Stanciului.A doua zi urma sa urcam in creasta pe La Lanturi ,dar cu rucsacii mai usori ,lasand ascunse in padure lucrurile ce nu ne erau de folos si pe care le-am recuperat seara la intoarcere.Am mai lasat intr-o punga in refugiu cate ceva ,lucruri pe care la intoarcere nu le-am mai gasit.Tura pe sub Piatra Craiului a fost o adevarata delectare ,am intalnit multe capre negre foarte prietenoase si foarte multe garofite .


















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...