sâmbătă, 16 iulie 2016

Cetati si manastiri in Dobrogea,9-10 iulie 2016

Tot batand Dobrogea in lung si-n lat am vizitat cateva obiective turistice cum ar fi :cetatile Enisala si Argamum si manastirile Cocos si Celic Dere.Seara am ajuns la Navodari unde am campat ,a doua zi in drum spre casa cautand Cheile Dobrogei am ajuns la manastirea sf.Dionisie ,undeva pe langa Gura Dobrogei.








 Lacul Babadag
 Lacul Razelm

 Ruinele cetatii Argamum pe malul lacului Razelm









 Manastirea Cocos


 Manastirea Cocos
 Manastirea Celic Dere


 Seara la Navodari







 Cautand Cheile Dobrogei

 Manastirea Sf.Dionisie si Efrem











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

SOVATA (ghiocei-muntele de sare)-PRAID (Canionul de Sare)-MUNTE GORDON (Inima lui Isus),10.03.2024

 De cativa ani imi doresc sa ajung pe Platoul Vartoape in Hunedoara sa vad rezervatia de ghiocei bogati,dar fiind la distanta mare de Brasov...